fredag den 13. februar 2015

Syg af stress

Syg af stress.

Når stressen tager over og bliver så voldsom, at den ændrer dit liv fuldkomment. Når stressen har eksisteret i vores system i så lang en periode, at krop og psyke ikke længere kan klare presset. Når du når dertil, hvor du må kapitulere og smide håndklædet i ringen.
Stress er blevet en del af vores samfundssyn og noget som vi tilsyneladende skal lære at leve med. Det kan vi også i en vis periode, men overhører vi fortsat de signaler der bliver givet os, så lukker hjernen på et tidspunkt ned. Sådan set fortæller dit system dig blot, at det ikke længere kan svare for de konsekvenser det vil få, hvis du ikke stopper nu. For nogen ender det med blodprop eller andre sygdomme.
Hjernen og systemet er skabt til at hjælpe os med at overleve, men det er ikke skabt til den form for konstante overlevelsestilstand vi forventer af os selv idag.
Har den alvorlige stress først ramt dig, kan det fører til både angst og depression og for nogen kan denne tilstand blive kronisk.
Jeg har mange års erfaring med stress og livet efter stress. Jeg har fokus på både din mentale og fysiske tilstand og jeg arbejder udfra en teori om, at det er vigtigt at få genskabt din balance og trivsel i arbejdet med hele dig, motion/bevægelse, kost, restitution/søvn/meditation/mindfulness og ikke mindst psykologiske faktorer.

Vil du finde vejen tilbage til en tilstand af balance og trivsel. Er det vigtigt for dig, at genskabe livsglæde og troen på at livet efter stress er værd at leve.
Så kontakt mig for yderligere info.

Jeg tilbyder også skypesessions, hvis du er for dårlig til at komme i min klinik eller du bor langt fra mig.

De bedste hilsner
Lilli Lewandowski

Ingen kommentarer:

Send en kommentar