søndag den 1. februar 2015

Stress behandling -kort ventetid

Stress behandling

Står du i en situation, hvor du er gået ned med stressnedbrud eller på vej?
Mange oplever lange ventetider hos psykologerne, da det typisk er dem lægen henviser til. De mange henvisninger og de lange ventetider gør, at mange stressramte må vente alt for lang tid på at få behandling.
Men hvorfor vente, når det er muligt at få den rette hjælp NU.

Jeg har arbejdet med stressbehandling i mange år og har stor erfaring på området.
Vælger du at søge hjælp hos mig, får du en meget kompetent og seriøs behandling.
Stress behandling fra A-Z er en evidensbaseret behandling og som hjælper dig på rette vej igen.

Hvorfor vente, når du kan få hjælp NU? Jo længere tid du venter, jo længere bliver tiden tilbage til balance og trivsel.

Læs mere på min hjemmeside www.lilli-lewandowski.dk eller kontakt mig på Tlf. 60 20 66 70.

Skypesessions er også muligt, hvis du ikke har overskud til at komme en af mine klinikker.

Lilli Lewandowski
Psykoterapeut, stress, sundheds og livscoach.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar